Måndags mys

Sitter hemma och myser med min underbara fina bästa son Emilio❤️
Tidigare idag va jag en sväng i Sumpan med Malin och käka lite lunch o bara hängde :) Nu när man är mamma ledig så kan man bli lite rastlös av att bara va hemma så de blir en del promenader och när folk kan så blir de en fika här o där.
Ja så vissa dagar passar jag på och baka lite och senaste tiden har jag haft en nojja på cupcakes 😂 såååå kul o baka och dom blir ju så fina haha och man får ju inte glömma de bästa att dom blir farligt goda, nu när jag försöker bli av med graviditets kilona så är de mindre bra men va fan lite måste man få unna sig 😂
Men mer kommer det bli av såna för jag kommer beställa hem lite nya tyllar och ska snart införskaffa en bakmaskin. Snart rullar vi fram haha.. 
  

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tanjapinja.blogg.se

Mitt liv, Mina val, Mina mål

RSS 2.0