HEJ igen :D

Shit, märker att de är 1 år sen jag skrev nåt sist, ahahha...men men mycket har hänt o man har lixom inte orkat..
 
Jaaa som sagt mycket har hänt och som NYBLIVEN mamma så har man nu ett helt annat liv =)
Men jaa som sagt vart gravid i maj förra året lagom efter min 30 års dag och nu är han här min lilla prins Emilio snart 7 veckor  gammal<3:D
Han föddes 14e Januari och de va den bästa dagen i mitt liv, så mycket kärlek så jag nästan tuppar av :D
Nä men nu e jag mamma ledig och fast man inte har så mycket tid övers så kände jag för att blogga lite iaf, kanske inte blir varje dag men lite då o då....
 
Bloggen kommer jue handla om mig och min lilla familj och som tidigare, matlagning och bakning m.m en del recept kommer nog dyka upp oxå :)
men de e kul o va tillbaka..
 
Pusss
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tanjapinja.blogg.se

Mitt liv, Mina val, Mina mål

RSS 2.0